Paitsi että ei paljo mun juhannuksessa taikaa ollu. M:stä kyllä näin unta pe-la välisenä yönä (se kasvatti lihansyöjäkaktuksia parvekkeellaan..todellisuudessa sillä ei ees oo parveketta!), vaikka mulla ei ollutkaan vasemman jalan sukkaa väärinpäin jalassa, eikä kukkia tyynyn alla.

Perjantaina sattu aika hauskasti... Surffailin HT.Netissä ja lueskelin juhannustopikkia, mihin itsekin sitten kirjoitin jotain. Hetken päästä sinne ilmestyi kirjoitus ihmiseltä, joka oli samalta paikkakunnalta kun minä. Aikamme siinä juteltiin ja sovittiin että hän tulee hakeen mut ja lähetään paikalliseen yhdessä. Nimimerkin takaa paljastui ihminen jonka tiesin jo entuudestaan ja meillä oli aivan mahtava baari reissu! Kiitos vaan J:lle. :)

Lauantai menikin sitten kotona rauhallisesti (eikä ollut edes krapulaa!!!). Anopilla käytiin lättykesteillä. Ja melkein koko sunnuntai päivä vietettiin M:n serkun rippijuhlissa. ja onneksi oli hyvä ilma, yhtä sadekuuroa lukuunottamatta.
Eli kokonaisuudessaan juhannus meni ihan hyvin. Vaikka inhoan kaikkia juhlapyhiä. Ihmiset sekoo kaupoissa YHDEN päivän takia jollon kaupat on kiinni. Ja ostaa ruokaa niinkuin ne ei aukeis enään ikinä! Ja toinen mikä ärsyttää on se että kun kaikki ohan täpinöissään et: "JES! Pääsee ryyppään... on hyvä tekosyy ryypätä!!!" Aha. Mä en oo koskaan tarvinnu tekosyytä juomiseen. Mä juon sillon kun huvittaa!

Naapurin kissatkin oli mun hoidettavina juhannuksen ja ne oli taas yhtä ihania kun ennenkin! <3

Kirjotanpas mä muuten sekavasti...Ja kirjotusvirheitä löytyy... No, ihan sama...

Huomenna täytyy kirjottaa tän päivän ratsitunnista, koska en nyt jaksa näppäillä tänne enempää tekstiä. suihku kutsuu ja sen jälkeen sänky!