Perjantai 13 ei tuonut mulle epäonnee mukanaan, mut mun epäonnenpäivä on sit ilmaisesti maanantai 16... Aamulla kun vierkeenä herää ja kuvittelee, että nyt pesen pyykkiä niin saan ne tonne ulos kuivuun auringonpaisteeseen... Pistän koneen pyöriin ja tappelen 1,5h tietokoneen kanssa... Meen pistään pyykkejä kuivuun, ulkona alkaa sataa. Pikkuveli tyttöystävänsä kanssa tulee käymään ja syö köyhän ihmisen jääkaapin tyhjäks, ja röökit loppuu... M tuo mulle työmatkalla röökiä, luojan kiitos!!! Pitäs alkaa valmistautuun illan ratsituntia varten niin osa vaatteista, mitä pitäs pistää päälle, roikkuu märkänä narulla. Hiustenkuivaaja kehiin ja pyykkiä kuivaan! Etsin kuivaajaan suuttimia yläkaapista ja meinaan tippua keittiöjakkaralta (ei löytynyt suuttimia viäkään). Nousen takas tuolille ja ja penkominen jatkuu... Tipun keittiöjakkaralta!!! (suuttimet edelleen kadoksissa) Luovun toivosta ja jatkan vaatteiden kuivaamista (löin jalkani tippuessa ja siihen sattuu...)

Vihdoin pääsen lähteen tallille (pikkasen kosteissa vaatteissa) ja totean et ompas kiva päästä kokeileen uutta hevosta. Polle menee minne sattuu, pari estettäkin sain jo hypättyä... Polle lähtee viemään mua toisen tunnin sekaan, ja kun juuri olen pääsemässä pois sieltä toisen tunnin seasta se lähtee taas ja maastoudun... Tunnin aiheena oli hypätä tyylikkäästi, mä maastouduin tyylikkäästi. Saan kerättyä rohkeutta ja nousen takas selkään, kävelin hetken ja mulle riitti ratsastamiset tältä päivältä. Nyt istun koneella kankku ja niska kipeenä. Eikä oloo helpota se että kaverin tytär oli kameran kassa kentän laidalla... Kattoo jos saan jossain vaiheessä pistettyä TODELLA TYYLIKKÄITÄ kuvia tänne. V*tun kiva päivä!
Ai niin... se unohtu mainitä vielä tästä mahtavasta päivästä että kun hyppäsin selästä alas (ihan oma-aloitteisesti,) onnistun teloon napani (siinä on koru) satulaan ja nyt siinä on muutama mukavan värinen sinipunakirjava ruhje. Niin mukavaa!!!

KIITOS JA HEI!!!

Tässä niitä kuvia nyt olis... Onneks ei ollu kuvaa siitä putoomisesta. :P

1674067.jpg
Erittäin sumea hyppykuva (c)Janette Seppälä

1674068.jpg
Vähän sojottaa jalka ulospäin, hyvä ettei taaksepäin :P (c)Janette Seppälä

1674070.jpg
Big ass... Ja n.5 minsaa tän kuvan jälkeen, mä olin maastoutunu! (c)Janette Seppälä