Josko taas välillä tännekin kirjottelis. Mä oon niin kiireinen nainen. :P

Vuosi on lähtenyt ihan hyvin käyntiin, tosin monta huonoa päivääkin tähän vuoteen on jo mahtunut! Tämä mukaanlukien! Tai ainakaan tää päivä ei oo kauheen vahvasti alkanu... *nimim. kissan hiekkaastian hiekkoja ja muuta sisältöö ensimmäisenä herätessään vessan lattialta siivoillut...*

Ja missasin viimeyönä yhen puhelun mihin olisin halunnu niiiin vastata ;) . Mut 10h työpäivän jäljiltä olin illalla niin väsynyt, että unohdin puhelimen äänettömälle. Myöskin ehkä hieman korpee se että olisin saanu nukkua pitkään, niin heräsin enne kaheksaa ihan pirteenä!!!

Lauantaina olis taaas pakko lähtee viihteelle. Edessä työpaikan "pikkujoulut" eli kuusenkaatojuhla. Saas nähä mitä siitäkin tulee. Viimeaikoina on kyllä tullu otettua ehkä vähän turhan paljon... Tai siis usein. On tainnut tällä neidillä kilahtaa sinkkuelämä vähä liikaa päähän. Mut eiköhän tää tästä rauhotu! TOIVOTTAVASTI! (Moi, mä oon Sari, ja olen alkoholisti.) X)

Mut eipä mulla tässä tällä(kään) kertaa enempää asiaa oo. Pakko lisätä viä kuva mun parhaan ystäväni paidasta, ku se on niiiiin  hieno!

 

IMG_1669.JPG

EI OO!!! ;)