Oon ollu pikkasen kipeenä viikonlopun, joten päätin jättää tänään tunnin väliin. Harmittaa kyllä ihan vietävästi! Ei vaan, parempi kai parannella ittensä kotona täysin kuntoon, kun mennä puolikuntosena urheileen.
Perjantaina iski kurkkukipu, lauantaina oli koko päivän kuumetta (mutta kurkkukipu hävis päivän mittaan...?!?), sunnuntai oli jo suht ok. Olin jopa liikenteessä. Mutta tänään on ollut vähän jotenkin ns. epätodellinen olo, sekä päätä ja silmiä särkenyt koko päivän. Eikä varmaan asiaan auta että sain nukuttua viimeyönä vain muutaman tunnin.
Mikähän siinä muuten on että aina kun olen esim. flunssassa ja mulle nousee kuume, (Oon jo 37.5 asteen "kuumeessa" jo ihan pönttö sekasin) niin silmän ns. taakse sattuu kun katsoo sivulle?!? Ja tätä tapahtuu aina vain silloin kun oon kuumeessa... Äitellä on ihan sama. Se on tosi inhotava kipu ja sitä kestää aina muutaman päivän kuumeen laskettuakin... Ärsyttävää! Jos joku viisas tietää mistä tämä johtuu, valaiskoon asiassa muakin. :)

Nyt taidan kömpiä peiton alle ja pistää jonkun leffan pyöriin... (Jos saan xboxin pyörittään jotain leffaa... prkleen kone on ruvennu kettuileen mulle :P )